Jakiego typu rower najbardziej korzystnie wybrać? Jakie są możliwości? O jakich sprawach dobrze pamiętać w czasie kupna?
Posted by addmean
on Aug 28, 2020
Jeśli pragniemy nabyć rower musimy poważnie nad tym pomyśleć, a to z tego powodu, że dzisiaj inaczej niż w przeszłości jest do wyboru wiele innych opcji. Faktycznie klasyczne rowery mają najwięcej zwolenników, ale jeśli interesują nas nowości dobrze poznać kilka nowych modeli rowerów.
Jak chodzi o znane modele, to z pewnością rowery szosowe są godne uwagi - więcej.... Są przeznaczone do jazdy po asfalcie, posiadają duże, 28-calowe koła, z wąskimi, od 23 do 25 mm., gładkimi oponami. Kierownica w rowerze szosowym jest zagięta w dość znaczny sposób, dzięki temu możemy zająć bardziej aerodynamiczną pozycję. Zależnie od geometrii oraz ramy, standardowe rowery szosowe jesteśmy w stanie podzielić na dwa typy, czyli sportowe oraz endurance. Kolejny typ to równie dobrze znane ”górale”.
Tzw. “górale” zostały stworzone do jazdy w terenie, poza asfaltowymi drogami. Mają bardzo często koła od 26 do 29 cali. Najważniejsze są szerokie opony z dość agresywnym bieżnikiem, a również jeden albo nawet dwa amortyzatory. Obecnie coraz większa ilość osób używa je do jazdy po mieście.
Odpowiada Ci ten artykuł? Super, jednak kliknij ponadto tutaj - zobaczysz w tamtym miejscu niezwykle unikalny serwis www, który również okaże się dla Ciebie wartościowy.
I choć nie są do tego stworzone to faktycznie pełnią swoją rolę. Następny, popularny model to rower trekkingowy, określane są też jako standardowe rowery turystyczne, ponieważ są wyposażone klasycznie w błotniki, oświetlenie oraz bagażnik.
Powiązany artykuł: RoweryMirapolNext
Tzw. “górale” zostały stworzone do jazdy w terenie, poza asfaltowymi drogami. Mają bardzo często koła od 26 do 29 cali. Najważniejsze są szerokie opony z dość agresywnym bieżnikiem, a również jeden albo nawet dwa amortyzatory. Obecnie coraz większa ilość osób używa je do jazdy po mieście.
Odpowiada Ci ten artykuł? Super, jednak kliknij ponadto tutaj - zobaczysz w tamtym miejscu niezwykle unikalny serwis www, który również okaże się dla Ciebie wartościowy.
I choć nie są do tego stworzone to faktycznie pełnią swoją rolę. Następny, popularny model to rower trekkingowy, określane są też jako standardowe rowery turystyczne, ponieważ są wyposażone klasycznie w błotniki, oświetlenie oraz bagażnik.
Powiązany artykuł: RoweryMirapolNext

Author: Martin Fisch
Source: http://www.flickr.com
Opony są bardziej szerokie niż w szosówce oraz węższe niż w ”góralu”. Pozycja za kierownicą jest bardziej komfortowa niż w rowerze szosowym. Cross to dość często taki sam rower, lecz pozbawiony jest turystycznych dodatków.
Rower crossowy jesteśmy w stanie bez problemu przerobić na trekkingowy, najkorzystniej montując w nim błotniki oraz bagażnik.
Jeśli poszukujesz podobnych materiałów, co te zaprezentowanie w niniejszym opracowaniu, to w artykule opublikowanym tu z pewnością je znajdziesz.
Takiego typu rowery najkorzystniej wypadają na asfaltowych drogach i ubitych, ścieżkach z gruntu. Jak powiedzieliśmy na początku, W dzisiejszych czasach mamy jednak do wyboru wiele innych ciekawych modeli rowerów. Jednym z nich jest na pewno fatbike. To rower zbudowany na bazie górala. Ma masywne opony, o szerokości od 4 do 5 cali. Te szerokie opony powodują, że fatbike rewelacyjnie sobie radzi w trakcie jazdy po śniegu i piasku. Często nie ma w takich rowerach amortyzatora, gdyż jego zadanie przejmuje szeroka opona.
Rower crossowy jesteśmy w stanie bez problemu przerobić na trekkingowy, najkorzystniej montując w nim błotniki oraz bagażnik.
Jeśli poszukujesz podobnych materiałów, co te zaprezentowanie w niniejszym opracowaniu, to w artykule opublikowanym tu z pewnością je znajdziesz.
Takiego typu rowery najkorzystniej wypadają na asfaltowych drogach i ubitych, ścieżkach z gruntu. Jak powiedzieliśmy na początku, W dzisiejszych czasach mamy jednak do wyboru wiele innych ciekawych modeli rowerów. Jednym z nich jest na pewno fatbike. To rower zbudowany na bazie górala. Ma masywne opony, o szerokości od 4 do 5 cali. Te szerokie opony powodują, że fatbike rewelacyjnie sobie radzi w trakcie jazdy po śniegu i piasku. Często nie ma w takich rowerach amortyzatora, gdyż jego zadanie przejmuje szeroka opona.